05 September 2014

Testimonial Pengguna Shaklee

Assalamualaikum  & Salam Sejahtera Semua.....

Biasa saya sharing testimonial kawan-kawan lain yang bukan customer sendiri. Hari ini saya nak sharing antara testimonial customer sendiri yang pernah saya cadangkan suplemen Shaklee pada mereka. Ada ramai lagi sebenarnya, tapi saya sempat 'print screen' yang ni  jer dulu. Kebanyakkan yang lain saya tanya 'feedback' melalui jumpa 'face to face' atau panggilan telefon. Alhamdulillah ramai menggunakan suplemen yang saya cadangkan pada mereka merasai keberkesanannya dan berpuas hati. Syukur sangat dapat membantu mereka semua lebih sihat.

Ni salah seorang kawan saya yang menggunakan suplemen shaklee semasa berpantang dan amat berpuas hati dengan kesan keatasnya... Yang penting suplemen Shaklee ini adalah selamat untuk ibu & bayi! Semoga beliau cepat sembuh dan dapat menyusukan anaknya sehingga umur 2 tahun.. InshaaAllah 

Antara vitamin yang beliau makan ialah ESP, Ostematrix, Vitalea, B Complex, Vitamin C dan Zinc Complex. Anda boleh rujuk disini untuk info lanjut mengenai vitamin tersebut.



Ni salah seorang kawan lagi yang turut merasai perbezaan pada dirinya selepas mengamalkan suplemen Shaklee semasa sedang berpantang... Beliau baru minum ESP jer, vitamin lain belum sempat makan. Syukur sangat dapat bantu & gembirakan dia dapat menyusukan bayinya... Semua dengan izin dariNya jua... Kita mampu ikhtiar dan berusaha menjalankan amanah sebagai ibu untuk menyusukan anak-anak kita.... Saya doakan mudahan dia & keluarga kekal sihat... InsyaaAllah


  

Jika anda juga berminat nak mencuba suplemen Shaklee ini, bolehlah menghubungi kami untuk membuat pilihan suplemen kesihatan anda... InShaaAllah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan yang terbaik!


No comments:

Post a Comment