11 April 2020

Sistem Imun Badan Anda Adalah Perlindungan Terbaik Anda

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua,


Anda yang tengah membaca ini semua sihat? Saya doakan anda sekeluarga di berikan kesihatan yang baik & sempurna yer. Jagalah kesihatan anda sebaiknya tau. Kita rakyat Malaysia perlu MENANG & BERJAYA menangani kes Covid19 yang melanda di seluruh dunia. Kita semua perlu bekerjasama antara satu sama lain. Kalau tak, sukar negara kita untuk pulih dari virus ini.

Anda tahu tak antibodi anda atau keluarga kuat atau tidak? Jika anda kerap selsema, demam, atau ada pelbagai masalah penyakit. Saya nasihatkan pada anda kuatkanlah antibodi anda masing2. Sayangilah diri anda semua.

Adakah anda telah membuat sesuatu untuk membina sistem ketahanan badan anda?

Tahukah anda sistem imun badan anda adalah perlindungan terbaik anda!
Pastikan sistem imun anda kuat dan fit untuk melawan sebarang penyakit.

Bagi saya sekeluarga adalah mengamalkan Set Immunity Support dari Forever Living Products untuk kuatkan sistem imunisasi dan antibodi kami di musim virus halimunan merata2 yang tak boleh nampak dengan mata kasar kita.




.
Untuk Dalaman
🍯Madu tulen asli bertindak sebagai prebiotic.
🍋🍊Vitamin C untuk immune support.
🐝Bee Propolis bantu badan hasilkan interferon secara semulajadi.
🍀🍹AVG. Aloe Vera Gel as well as best known as great cleanser and great detoxifier, it really helps as it acts as a very good source of prebiotic.

Boleh tengok video di bawah penjelasan dari Pakar Nutrisi Forever tentang Set Immunity Support boleh membantu menguatkan antibodi kita.



Untuk Luaran 
Amal basuh tangan dengan sabun Aloe Avocado atau Aloe Handsoap. Buat kiraan dalam 20saat tau. Barulah kuman atau virus tak hinggap di tangan kita.


Kenapa kita perlu basuh tangan kita? 
Jom tengok video di bawah ini untuk kita lebih faham lagi dan terangkan pada anak-anak kita amalan membasuh tangan itu adalah wajib.



Berminat untuk mencuba Set Immunity Support dari Forever Living Products?

Nak beli secara berasingan mengikut budget anda? 
Saya boleh bimbing anda untuk membuat pilihan yang terbaik!


Klik sahaja gambar di bawah untuk link whatsaap 👇

No comments:

Post a Comment