08 September 2014

Ingin Tidur Lena & Tumit Cantik??

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua…..

Wahh dengar tajuk terujaa tak?? haha... Saper tak nak tidur yang lena kan? Saper tak nak tumit kaki comeii kan?? Kebanyakkan ramai orang nak perkara ni berlaku pada mereka termasuklah diri saya ('',)

Ok, so saya nak bagi tips kat korang. Sebelum tidur masa perut kosong amalkan makan makanan yang berunsurkan zink & magnesium untuk membantu tidur yang lena. Mana nak dapat makanan seperti tu yer? Senang jer, biasa dalam susu ada magnesium & zink. Boleh check label susu masing2... Ada tak? Kalau tak der, boleh ambil suplemen seperti ostematrix ni. Korang boleh refer cini untuk lebih pemahaman kenapa saya kata ostematrix ada kaitan dengan zink & magnesium ni.

Bagi nak cantikkan tumit kaki pula, korang sapulah lotion kat kaki sebelum tidur. Kekurangan kalsium dalam badan pun boleh menyebabkan kaki merekah tau. Jadi rajin-rajin kan diri minum susu gak tau. Kalau malas nak minum susu, ambil suplemen jer senang kan.. Mudah & Cepat!

Inilah peneman saya sebelum tidur... Cubalah, pasti tak menyesal :)


Harga untuk keduanya ini tak sampai RM90 pun.. Memang berbaloi menggunakan. Cream herbal Blend tu bukan sebagai lotion jer tau, malah kalau kena ruam atau gatal2 sapukan kat tempat yang kena tu kurang masalah. Anak saya memang tak boleh xder cream ni. Penemanan di kala kena nyamuk atau ruam.. Alhamdulillah sehari dah hilang. Lagi satu, yang saya baru jumpa kelebihan cream ni, kalau ada jerawatkan sapu kat tempat jerawat bernanah tu.... esoknya dia kering sendiri.. Memang BESTT... Saya cerita ni berdasarkan pengalaman saya tau.. Kongsi dengan korang apa yang yang rasa bila gunakan produk yang sesuai dengan saya. Mana tahu korang pun sesuai gak kan. Tak cuba tak tahu keberkesanannya. Apa2 pun kita berusaha, yang lain kita serahkan pada Allah s.w.t untuk menyembuhkannya!

Jika rasa-rasa berminat nak mencuba produk ni, bolehlah menghubungi kami untuk membuat pilihan kesihatan terbaik anda... InShaaAllah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan & berikan service yang terbaik! 


No comments:

Post a Comment