03 September 2014

Ahli Shaklee Secara Percuma??

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.....

Korang nak tahu tak, semenjak saya join jadi ahli Shaklee tak pernah lagi Shaklee buat promosi berganda ni. Istimewanya bulan September 2014 Shaklee menawarkan promosi untuk 2 produk secara serentak. Salah satunya adalah Collagen Powder Shaklee, yang ini anda perlu bayar untuk 6 kotak akan dapat 7 kotak. Manakala  untuk Meal Shakes pula anda hanya bayar untuk harga 3 tin dapat 4 tin... Best kan??? Rugi tau kalau tak ambil peluang ni. Korang boleh kongsi beli dengan kawan-kawan atau keluarga anda. Sangat jimat. 

Lagi satu dengan hanya membeli 6 kotak Collagen Shaklee, sudah melayakkan diri korang menjadi ahli secara PERCUMA tau. Korang sudah boleh ada ID Shaklee sendiri untuk membeli suplemen. Hanya 'klik-klik' dihujung jari barang dah sampai rumah dengan adanya sistem Shaklee2u. Sistem ini hanya ekslusif boleh di 'access' pada sesiapa yang telah mendaftarkan diri sebagai ahli shaklee sahaja... 

Bukan hanya boleh menggunakan sistem secara online untuk membeli barang, malah korang boleh mengumpul UV sendiri. UV ni macam point lah. Macam kita beli barang kat Aeon, Tesco atau mana-mana pasaraya yang menggunakan kad untuk tujuan pengumpulan point. Shaklee pun sama juga, bila korang membeli barang yang telah mencukupi UV(point) tertentu boleh melayakkan diri diberi BONUS oleh pihak Shaklee. Setiap produk Shaklee mempunyai UV sendiri. Jadi lagi banyak produk dibeli lagi banyak lah korang mengumpul point untuk ditebus secara tunai mengikut syarat2 tertentu. Jika korang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai keahlian Shaklee ini, bolehlah menghubungi saya untuk penerangan yang lebih terperinci.

Ok, ni adalah serba sedikit tentang penerangan produk PROMOSI bulan September ini

Klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

Jika korang nak tahu info lebih lagi tentang Collagen Powder boleh klik disini . Lebih info untuk Meal Shakes boleh klik disini.

Berminat nak membeli suplemen diatas, bolehlah menghubungi kami untuk membuat pilihan suplemen kesihatan anda... InShaaAllah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan yang terbaik!















Terima kasih kerana sudi membaca di blog ini ('',)

No comments:

Post a Comment