12 September 2014

Kolagen Untuk Lebih Sihat & Cantik

Assalamualaikum  & Salam Sejahtera Semua.....

Tahu tak korang yang kolagen akan berkurangan dlm badan kita pada setiap tahun selepas usia 25 tahun. Kesan pengurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada. Jadi, semakin tua, semakin berkurangan kolagen dalam badan.


Kolagen boleh diambil sebagai makanan kesihatan untuk pelbagai penyakit seperti osteoarthritis (sakit sendi), osteoporosis, arteriosclerosis selain untuk kegunaan kosmetik dan pelembab kulit.


Kolagen ni banyak fungsinya tau. Anda boleh baca kat sini untuk info lanjut. Sebelum saya hamil, saya memang suka minum kolagen. Hasilnya sangat cepat pada perubahan kulit & rambut. Lebam bawah mata beransur hilang. Tak sabar rasa nak makan semula lepas bersalin nanti ('',) Wahh overkan... Nak cantik sangat! Haha..padahal bukan untuk sesiapa pun untuk suami terchinta kan... Biar dia selalu puji kita & rasa bangga sebab ada isteri cantik :)

Jika anda berminat nak mencuba Kolagen, bolehlah menghubungi kami untuk membuat pilihan suplemen kesihatan anda... InShaaAllah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan yang terbaik!















Terima kasih sudi membaca di blog ini!

No comments:

Post a Comment