31 March 2015

Berpantang Sihat Bertenaga

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua....

Hari ini siapkan bungkusan cantik2 vitamin set berpantang untuk kawan sepejabat husband... Syukur Alhamdulillah rezeki anak2 :)

Vitamin yang customer nak beli ialah Vitalea, B Complex, Vitamin C dan Zinc Complex. Antara set vitamin yang ramai order dengan saya salah satunya vitamin berpantang ni. Ramai sangat berpuas hati menggunakan vitamin ni semasa berpantang. Tak risau nak beli awal2 sebelum kelahiran sebab vitamin ni sesuai untuk yang bersalin normal atau operation.

Anak kedua ni saya berpeluang mencuba vitamin shaklee semasa berpantang. Alhamdulillah memang berkesan dan sangat best. Luka cepat baik, badan bertenaga dan susu badan meriah... Syukur sangat2.

Inilah vitamin yang kawan husband nak tu. Ini adalah vitamin basic untuk berpantang



Jika ada budget lebih korang leh tambah ESP untuk membantu banyakkan susu badan dan hilangkan strech mark. Tambah Ostematrix pula untuk melancarkan pembuangan. Biasakan waktu pantang proses membuang agak sukar. Vitamin ni juga membantu hilangkan kebas2 badan.. sakit2 badan dan melancarkan susu juga. Dapat kelahiran anak pertama memang susu susah cikit nak keluar.

Jika berminat, boleh hubungi kami :



No comments:

Post a Comment