30 March 2015

Rezeki Shaklee Dimana Sahaja

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.....

Nak sharing cerita dengan korang pasal semalam. Alhamdulillah rezeki tu kalau dah ditentukan oleh Allah untuk kita pasti akan jadi milik kita jua kan :) Kadang2 ramai yang cakap malaslah nak jual shaklee. Dah terlalu ramai yang jual vitamin ni. Saya dulu fikir macam tu gak tau. Tapi setiap minggu ada jer contact saya perlukan vitamin. Itu bermakna ramai lagi yang tak tahu tentang shaklee ni walaupun dah beratus beribu orang jadi pengedar shaklee. Rezeki kita ni diberi oleh Allah bukan manusia. Jadi kita tak perlu takut rezeki kita xder walaupun sebelah rumah dah jual shaklee atau kawan2 kita dah jual shaklee. Kita keep on sharing jer!


Ok berbalik cerita semalam... Baru jer sampai dari kampung kakak saudara datang ambil vitamin. Sian dia dari hulu langat sanggup datang rumah kami sebab nak ambil vitamin Alfalfa 2botol dengan Vitamin C sebotol. Nak cepat katanya. Dia memang dah biasa beli vitamin dari kami duduk hulu langat lagi. Disebabkan kami dah berpindah ke dengkil dan kakak nak cepat vitamin dia datang bersama suami dan anak2 ke rumah kami. Tq sangat2 akak sudi datang rumah semata2 nak ambil vitamin shaklee. Kami memang sentiasa ada stok vitamin yang kebiasaan orang selalu beli. Sebab2 kes macam nilah. Nak cepat jadi tak perlu risau sebab memang dah ada dirumah.

Beliau ni adalah ibu kepada 3orang anak lelaki. Suami kerja jauh di Kelantan. Banyak urusan anak beliau uruskan seorang diri. Jadi suplemen membantu beliau lebih bertenaga dan memberikan yang terbaik buat anak yang ke-3 melalui susu badan.

Saya sentiasa doakan semoga akak sentiasa sihat dan lebih bertenaga menguruskan anak2 dan urusan rumah tangga bersama suplemen shaklee dengan izin dariNya juga!

So semalam kami bagitahu dia lepas ni kakak jadi ahli jer lah senang. Tak perlu susah2 nak datang rumah ambil vitamin. Jauh nak datang sian kat akak. Boleh terus order online jer. Pastu akak boleh kongsi dengan kawan2 beli vitamin. Duit postage hanya RM10 jer berapa banyak vitamin beli pun. Lebih RM800 dah free postage...
Istimewanya beli VIVIX FREE POSTAGE! Walaupun sebotol jer vivix!

Dia cakap insyaa Allah bulan depan akak jadi ahli. Budget bulan depan pulak...hehe...ada kad kredit atau debit kad maybank boleh beli dah online.. Senang dan jimatkan masa kan. Tak payah susah2 nak drive jauh semata2 nak beli vitamin. Sebab dengan ahli shaklee jer dapat ID online untuk beli harga vitamin dengan harga ahli. Yerlah bulan april dah bermula GST, walaupun harga vitamin akan naik tapi harga ahli jauh lebih rendah dari harga pasaran. Better jadi ahli walaupun untuk makan sendiri. Jangan risau tentang cara makan ker...info tentang vitamin ker. Mendaftar ahli dengan kami, urusan pertanyaan tentang shaklee tetap diteruskan walaupun korang dah ada ID Shaklee sendiri. Kami tetap melayan anda sebaik mungkin dengan kemampuan kudrat yanga ada :)

Jika berminat nak jadi ahli shaklee, hubungi kami untuk info lanjut :-

Ummi Maisaharah & Mohd Syahir Akmal
018-2465122 & 018-2476007
maisaharah@gmail.com
ummirdinacong.blogspot.com

No comments:

Post a Comment