27 March 2015

Penapis Air Mampu Milik

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.....

AIR SANGAT PENTING terutama waktu sekarang banyak PENCEMARAN & PANAS MELAMPAU... JANGKA PANJANG untuk TUBUH atas air minuman sangat membimbangkan. Sayangilah tubuh kita!

Anda sedang mencari penapis air yang mudah diselenggara, mudah dibawa kemana-mana terutama untuk kegunaan travel seperti balik kampung, hotel, camping, picnic dan sebagainya dengan menggunakan bahan semulajadi & menjimatkan???

Berita baik untuk anda yang ingin dapatkan penapis air pada harga mampu milik. Memperkenalkan GET CLEAN WATER PITCHER, penapis mudah alih tanpa penyelenggaraan yang sukar.



"Hanya masukkan air paip, tunggu ditapis dan sedia diminum"

Penapis ini dapat menuras bendasing terutama plumbum sehingga 99% seperti sisa-sisa bahan buangan dari kilang, hospital iaitu ubat-ubatan. Ini belum termasuk pencemaran lain seperti sampah sarap.

Pelaburan kecil impact besar dari segi kesihatan keluarga.

Set permulaan didatangkan dengan 4 filter. pada kadar biasa, penggunaanya bertahan selama setahun, bergantung kepada kekerapan penggunaan dan tahap kekeruhan air di kediaman anda. Ada meter penanda yang menunjukkan filter perlu ditukar. Boleh diminum terus tanpa dimasak.



Setiap filter dianggarkan 303 liter air. Tubuh perlukan minimum 3 liter air sehari belum lagi masakan. 1liter air jatuh 30 sen sahaja dibandingkan minuman botol banyak dipasaran yang kita tidak yakin kebersihan bila ianya dibuat dikilang.

Tambahan pula air lebih enak rasanya. Boleh diminum terus dari jug. Untuk air berperisa contohnya susu anak-anak,kopi & tea, bolehlah di masak seperti biasa. Susu anak juga lambat basi berbanding air paip.





Jika anda ingin beli dengan harga lebih jimat, anda boleh membeli sebelum GST dilancarkan!! Tinggal berapa hari jer lagi sebelum April muncul.... Cepat sebelum terlambat.

Jika berminat, boleh hubungi kami :
Ummi Maisaharah & Mohd Syahir Akmal
SID : 858047
018-2465122 & 018-2476007
ummirdinacong.blogspot.com

No comments:

Post a Comment