21 March 2015

Doa Rasulullah s.a.w Suka

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua....

Petang ni nak sharing Doa yang Rasulullah s.a.w suka :) 

Info ni saya dapat dari mentor saya tau... Saya sayang sangat kat dia walaupun jarang jumpa... Sebab kerana dialah saya banyak berubah dari segi penampilan... cara pemikiran... dan yang paling penting beliau bukan sahaja mengajar saya dari segi nak naikkan taraf hidup melalui biznes tapi mengajar saya bagaimana cara amalan2 mendekatkan diri kepada pemberi rezeki... Ya Allah syukur sangat saya berjumpa dengan insan2 hebat seperti beliau dan kawan2 shaklee.. Kalau kawan2 nak sertai group kami boleh jer.. Jom lah pm saya untuk info lanjut. Tak best citer panjang2 kat cini. Wahhhh panjang plak saya membebel erkkk.. :) hehe...

ok nak tak doa tu?
Doa ini adalah salah satu antara 3 doa yang Rasulullah s.a.w suka

Ya Allah, bantulah aku untuk sentiasa bersyukur pada Mu...
Ya Allah, bantulah aku untuk sentiasa mengingati Mu...
Ya Allah, bantulah aku untuk memperelokkan ibadah ku kepada Mu...

Mudahkan doanya tapi sangat berkesan ke dalam jiwa... Mudahan info ni bermanfaat untuk kawan2 amalkan erkk!

No comments:

Post a Comment