15 October 2014

Membeli Sambil Beramal

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua….

Syarikat Shaklee memang sangat prihatin untuk kanak-kanak di Malaysia. Shaklee telah mewujudkan satu misi program membeli sambil beramal untuk membantu memberikan nutrisi tambahan Meal Shakes bernilai RM 1juta kepada kanak-kanak daripada 2000 keluarga yang kurang bernasib baik selama setahun.


Bagi setiap pembelian 3 balang dapat PERCUMA 1 balang Meal Shakes sehingga 31 Oktober 2014. 10% dari pembelian anda akan disalurkan kepada program "Shaklee Cares" ini! Jika korang rasa ada niat untuk membantu kanak-kanak yang kurang bernasib baik tetapi tak tahu macam mana caranya. Bolehlah join membeli Meal Shakes ini untuk memberi peluang kepada syarikat Shaklee mencapai misi membantu 2000 rumah yang di diami oleh kanak-kanak ini. 


Semalam telah berjalan satu majlis Pelancaran "Shaklee Cares For Our Children". Ini Adalah gambar-gambar di sekitar majlis program tersebut. TQ Master Iffah Annuar berkongsi info dan gambar yang comel-comel ini :)







Dan hari ini telah keluar sedikit keratan surat khabar untuk info ringkasan tentang program tersebut bagi  tatapan rakyat Malaysia semua.....


Rasanya ramai lagi rakyat Malaysia yang berhati mulia ingin merebut peluang "Membeli Sambil Beramal" ini. Jika anda ada niat yang baik tu jangan di simpan boleh menghubungi kami untuk membuat pembelian yang istimewa ini. Tawaran istimewa ini akan berakhir pada 31 Oktober 2014! Hanya tinggal 16 hari sahaja. 

"Membeli Sambil Beramal"



No comments:

Post a Comment