23 October 2014

Minuman Hilangkan Haus & Melembabkan Kulit Anda

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua….

Biasa waktu panas korang suka minum air apa yer? Dah tentu air yang sejuk kan? Saya nak syorkan pada korang minuman yang boleh menghilangkan haus di waktu panas. Memang sedapp & memberi tenaga juga. Malah boleh melembabkan kulit sekali dan memberikan impak anda kelihatan muda :)

Jom lah cuba minuman Performance Drink...


Nak tahu tak apa manfaat utama minuman yang best ni? kat bawah ni antara manfaat yang boleh kita dapat bila minum minuman Performance Drink

Meningkatkan Daya Ketahanan Badan
Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.

Membekal Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal
Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh, Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan trpika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.

Mencegah Penyahhidratan
Mengurangkan kehausan, mencegah penyahidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda.

Mengekalkan Paras Gula
Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

Minuman ini sangat sesuai untuk :

1) Para Atlet
2) Mereka yang berpuasa
3)Sebelum dan selepas pembedahan
4) Tidur lewat malam
5) Sesiapa yang keletihan
6) Penyahhidratan otot dan kulit
7) Vagina yang kering
8) Cirit-birit
9) Tiada selera makan
10) Rendah paras gula
11) Kepeningan 
12) Dan sebagainya

Jika rasa-rasa berminat nak mencuba produk ni, bolehlah menghubungi kami untuk membuat pilihan kesihatan terbaik anda... InShaaAllah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan & berikan service yang terbaik! 



No comments:

Post a Comment