04 August 2014

Penyakit Gegata Menyerang

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua....

Macam mana raya anda semua?? Meriah tak? Selamat Hari Raya dan mohon maaf zahir batin. Mana tahu ada ayat-ayat dalam blog saya ni ada yang menyakitkan hati anda. Kita kosong-kosong yer ('',) 

Hari ni dah 8 syawal...kejap jer masa berlalu kan. Raya tahun ni kami beraya di Tangkak, Johor dan Hulu Langat, Selangor. Alhamdulillah berjalan dengan baik, cuma keadaan kesihatan suami tidak mengizinkan. Sehari sebelum raya dia terkena penyakit gegata. Gatal2 badan macam bengkak-bengkak lebar. Contoh macam dalam gambar bawah ni. Ni ambil kat google jer. Saya tak sempat ambil gambar semasa suami diserang gatal2 tu.. Yerlah fokus terlebih fikir cara macam mana nak hilangkan sakit dia jer :)


Sian tengok dia. Ingat lepas ambil injection dekat klinik kesihatan terus hilang. Tapi Allah nak uji hambanya kan penyakit gegata tu datang semula kat badan suami pada pagi raya... Tapi kami sempat bergambar lah pagi tu nak wat kenangan punya pasal... Syukur si dia ok jer ikutkan ragam saya dan anak ('',)


Nasib saya ada bawa standby vitamin Shaklee bawa balik kampung. Jadi, sebagai alternatif hilangkan gegata tu saya bagi suami Nutriferon 2 peket sehari, 3 biji Alfalfa, 1 biji Vitamin C dan 1 biji Garlic. Alhamdulillah nampak lah kesannya.. Kuranglah sedikit gatal. Tapi raya ke-2 ambil semula injection kat klinik private dan makan vitamin shaklee bersama.. Alhamdulillah raya ke-3 berancur hilang hingga sekarang... Syukur sangat... Korang nak tahu ker apa fungsi setiap vitamin yang saya bagi tu? Meh saya terangkan serba sedikit...

Klik pada gambar untuk membuat order secara terus melalui Shaklee

  • Nutriferon - Membantu untuk hilangkan kuman dalam badan dan mengaktifkan sistem pertahanan imun badan dengan cepat. Info lanjut boleh baca disini
  • Alfalfa - Membantu untuk kurangkan gatal-gatal dan keradangan sakit tu kerana ia kaya dengan klorofil. Info lanjut boleh baca disini
  • Vitamin C - Membantu meningkatkan penyembuhan tissu badan dan antibodi. info lanjut boleh baca disini
  • Garlic - Sebagai pengganti antibiotik yang selamat dan mempertingkatkan sistem imun tubuh badan. Info lanjut boleh baca disini

Kesembuhan penyakit tu datang dari Allah, kita hanya mampu berusaha kan. Tak salah mencuba. Kebetulan masa suami kena gegata tu kebanyakkan hospital & klinik tutup sebab cuti raya kan. Jadi saya mencuba alternatif lain yang saya yakin selamat & semulajadi... Alhamdulillah sangat membantu. Saya cuma berkongsi pengalaman. Terpulang pada anda mahu percaya atau tidak :)

Jika anda berminat nak mencuba suplemen ini, bolehlah menghubungi kami untuk membuat pilihan mencuba merawat penyakit yang anda alami... InShaaAllah, kami akan cuba membantu untuk anda membuat pilihan yang terbaik!


No comments:

Post a Comment