06 August 2014

Vivix Bantu Awet Muda

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua......

Hari ini saya sangat teruja nak cerita keperibadian bos saya. Selama saya menjual Shaklee tak pernah jumpa customer sebaik hati beliau. Dah lah dia beli suplemen Shaklee yang paling mahal & berkualiti. Bagi pulak tambahan duit ikhlas pada saya. Walaupun nilainya hanya RM10 .. Tapi sangat berkesan dalam hati saya. Mulianya hati dia. Mudahan Allah limpahkan lagi rezeki beliau & diberi kesihatan yang kekal sempurna hingga akhir hayat... Amennn... 

Patutlah wajahnya sentiasa berseri dan cantik awet muda selalu. Dari dulu saya memang suka tengok wajah dia.. Sangat cantik, natural beauty dan tak lokek senyuman pada anak-anak buah bawahannya.. TQ Puan.. Semasa rumah saya dipecah masuk orang, beliau juga memanggil saya dan bertanya khabar keadaan saya. Beliau juga sempat memberi sumbangan sendiri pada saya dengan jumlah yang agak tinggi. Beliau memang ada ciri pemimpin yang baik hati... InsyaaAllah, saya juga ingin jadi seperti beliau.. Suka memberi dan menjadi pemimpin yang berhati mulia.... 

Ni lah wajah beliau... comel kan?? Cantik seperti peribadi beliau juga :)


Nak tahu tak apa suplemen yang beliau beli dengan saya? sudah tentunya Vivix... Tonik ajaib Shaklee... Ni kali ke 2 beliau beli dengan saya. Semasa nak order kali ke 2 tu masih ingat lagi katanya, dia kata Vivix dia dah tinggal cikit. Takder tenaga lah saya kalau habis nanti ('',) Syukur sangat... Puan saya serasi dengan Vivix. Nak tahu kelebihan Vivix? Boleh baca disini

Jika anda berminat nak mencuba suplemen Vivix ini, bolehlah menghubungi kami untuk membuat pilihan suplemen kesihatan anda... InShaaAllah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan yang terbaik!



No comments:

Post a Comment