26 February 2014

Nak Kulit Cantik, Gebu, Cerah & Licin...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua 

Dengar tajuk jer macam teruja kan? Saya memang sentiasa amalkan suplemen ESP & Gla Complex ni... Anda bila lagi nak mencuba? Orang kata tak mencuba tak merasainya :) Nak tahu tak apa yang membuatkan suplemen ESP & Gla Complex boleh membantu menjadikan kulit anda Cantik, Gebu, Cerah serta Licin menawan?

  • ESP - Suplemen protein berasaskan kacang soya. Badan kita terdiri daripada sel. Dari sel membentuk tisu. Dari tisu membentuk organ. Dari organ membentuk sistem. Protein merupakan makanan kepada sel. Jika sel mendapat cukup protein ditambah dengan protein yang bagus, sel yang sihat akan mudah terbentuk demi menggantikan sel yang lama dan mati. 
  • GLA COMPLEX - Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower & vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, antioksida semulajadi yang dipaternkan. Bioavailibilitinya dibuktikan secara klinikal dimana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu. 
Sebab tu lah orang kata nak cantik perlu sihatkan sel-sel dalam badan dulu... Lepas sel badan kita dah sihat, barulah makan apa pun kulit akan cantik... 

Kalau saya bagi testimonial saya seorang jer macam tak percayakan. Jom tengok testimonial pengguna yang lain menggunakan produk Shaklee untuk kecantikan kulit... Beliau dah merasainya. ANDA BILA LAGI????




Jika anda berminat nak mencuba suplemen kecantikan ini, bolehlah menghubungi saya atau pun suami (bagi kaum lelaki jika segan nak hubungi saya) untuk membuat pilihan suplemen kesihatan anda... InShaa-Allah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan yang terbaik!


No comments:

Post a Comment