20 February 2014

Multivitamin Paling Terpantas Menyerap Dalam Badan Manusia

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua....

Pagi yang indah ni nak kongsi cerita dengan anda semua tentang Vitalea.. Sempena promosi bulan Februari ni vitamin Vitalea :) Saya ada jumpa kat youtube berapa lama vitalea ambil masa untuk serap dalam air. Jom kita layan video ni... TQ empunya video (www.satu-nutrition.com)  




Amazing kan? Sebab tulah Vitalea Shaklee terkenal sebagai tablet multivitamin yang paling terpantas di dunia terlarut dalam air. Jika dalam air dia boleh larut begitu pantas, secara logik bila kita makan vitamin vitalea ni, tablet ni akan hancur dengan pantas juga dalam tubuh badan manusia seperti dalam contoh video di atas.


Vitamin Vitalea ni juga :-
  • Dikatakan killer product of Shaklee kerana merupakan multivitamin beserta iron yang sangat penting untuk pembentukan darah dan sel. 
  • Dapat membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin dan rambut yang kuat dari segi akarnya.
  • Dapat membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea). 
  • Merupakan supplement penting untuk diet atau nak kuruskan badan dimana walaupun kurang makan namun pengambilan vitamin ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga dan tidak lesu.
  • Dapat membantu juga menjadikan kulit sentiasa tegang.

Terdapat beberapa sebab mengapa anda harus ambil sebiji Multivitamin setiap hari. Salah satu rahsia mengapa Tun Dr. Mahathir berjaya mengekalkan kesihatan hingga ke usianya sekarang ialah beliau mengamalkan pengambilan 1 biji multivitamin jenama “Shaklee” setiap hari. (Multivitamin yang dimaksudkan ialah Vitalea). 

Video tips kekal sihat yang disampaikan oleh Tun Dr. Mahathir boleh ditonton di sini. Temuramah ini disiarkan dalam rancangan “Segar” yang diterbitkan oleh TV3 pada tahun 1997 (17 tahun yang lalu).

Jika anda berminat nak mencuba suplemen multivitamin ini, bolehlah menghubungi saya atau pun suami (bagi kaum lelaki jika segan nak hubungi saya) untuk membuat pilihan suplemen kesihatan anda... In Shaa Allah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan yang terbaik! 


No comments:

Post a Comment