07 February 2014

Kelebihan Multivitamin Shaklee berbanding mutivitamin lain

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua….

Bulan ni Shaklee buat promosi untuk suplemen mutivitamin atau di Shaklee diberi nama Vitalea Iron Formula. Anda boleh kongsi dengan kawan-kawan, kongsi dengan adik beradik, bagi mak ayah, atau hadiah pada atok nenek. Sebab harga sangat menjimatkan. Beli 6  Botol Percuma 1 Botol ('',)  



Kenapa multivitamin Shaklee berbeza dengan multivitamin produk lain? 

1) Vita-Lea Shaklee adalah multivitamin & mineral yang pertama dicipta di dunia dari tahun 1915 bermula dalam bentuk cecair.
2) Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran & buah, 12 vitamin & 7 mineral penting. 
3) Vita-Lea Shaklee menjalani lebih 340 ujian kualiti yang paling ketat untuk menjamin keaslian dan keberkesanan produk.
4) Merupakan tablet multivitamin yang paling terpantas di dunia terlarut dalam air & juga tubuh badan manusia.
5) Ujian klinikal membuktikan dgn pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
6) Telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Sebab itulah saya memilih multivitamin Shaklee :)

Jika anda berminat nak mencuba suplemen Vitalea ini, bolehlah menghubungi saya atau pun suami (bagi kaum lelaki jika segan nak hubungi saya) untuk membuat pilihan suplemen kesihatan anda... In Shaa Allah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan yang terbaik!



No comments:

Post a Comment