09 January 2014

Alfalfa Untuk Detox

Assalamualaikum Semua...

Bulan januari 2014 ni Shaklee membuat promosi produk Alfalfa Complex untuk botol kecil & besar. Bagi botol kecil mengandungi 330biji. Manakala botol yang besar pula mempunyai 700biji.. Dah tentu botol besar paling menjimatkan.. Nak tahu lebih info tentang produk Alfalfa anda boleh kilik di sini



Untuk pengetahuan anda, Alfalfa boleh diambil untuk semua golongan dari berusia 12 tahun dan keatas. Jangan fikir orang perempuan jer boleh ambil.. Lelaki pun boleh ambil yer ('',) Contoh macam suami saya mengambil alfalfa untuk masalah resdung & elergic/ekzema. Saya pula mengambil alfalfa untuk merawat keputihan & bagi sessi pembuangan berjalan lancar. Semasa saya membuat stok susu badan dulu, alfalfa sangat membantu meningkatkan pengaliran susu badan, Alhamdulillah saya dapat fully menyusukan anak saya selama setahun setengah. Selepas dari itu baru mix dengan susu formula. 

Alfalfa ni terkenal dengan bahan semulajadi untuk detoks segala toksin dalam badan... Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Jadi, sebelum kita mengambil sebarang suplemen untuk kecantikan ker, untuk kesihatan berpanjangan ker, atau pelbagai masalah kesihatan... sebaiknya perlu detox dulu badan kita. Baru lah badan rasa lebih ringan dan sebarang vitamin/suplemen yang kita makan dapat menyerap lebih baik...

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Alfalfa Complex Shaklee dengan harga promosi hanya untuk bulan Januari ini, bolehlah menghubungi saya atau pun suami (bagi kaum lelaki jika segan nak hubungi saya) untuk membuat pilihan suplemen kesihatan anda... In Shaa Allah, kami akan cuba membantu untuk membuat pilihan yang terbaik!


No comments:

Post a Comment