07 July 2015

Alhamdulillah Hamil 5 Minggu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.....

Petang ni nak cerita testimonial customer saya mengambil suplemen berjaya hamil 5 minggu. Syukur sangat... Rezeki bulan ramadhan untuk beliau ('',)

Beliau ni menghubungi saya melalui whatsapp bertanya tentang suplemen untuk membantu kesuburan dia untuk hamil. Baru sebulan kahwin. Tapi biasalah pasangan mana yang tak nak ada baby cepat2 kan.. So beliau nak mencuba suplemen shaklee untuk bantu kesuburan dia. Jadi saya cadangkan pada beliau ambil B compleks dan ESP. Tujuan nya untuk apa?

B Compleks - Sebelum kita plan nak hamil persediaan yang paling baik adalah ambil asid folic untuk menjaga fetus kita sihat. Kalau kita baca info2 di internet dari blog pakar kedoktoran memang menyarankan wanita ambil asid folic selama 3 bulan sebelum merancang untuk hamil. Kenapa saya minta beliau ambil B Compleks? Sebab dalam B Compleks dah siap ada asid folic.

ESP - Tujuannya pula untuk membantu menguatkan rahim dan membaiki sel-sel badan kita lebih sihat. Minuman ESP ini juga membantu membekalkan tenaga agar kita tidak letih dan sentiasa segar. 

Tapi disebabkan customer saya dah membuat 'servey' dan membaca di internet dan berminat untuk mencuba zinc dan b compleks dulu. Bulan berikut baru nak order ESP pula. Tapi tak sempat order nak mencuba ESP, beliau telah berjaya hamil dengan mengamalkan B Compleks dan Zinc. Syukur alhamdulillah. Saya tumpang germbira untuk beliau dan pasangannya. Semoga kandungan beliau sihat dan membesar dengan sempurna sehingga kelahiran... Doakan yer kawan-kawan semua.


Jika kawan-kawan ingin mencuba alternatif mengamalkan suplemen untuk berjaya hamil, boleh lah menghubungi kami untuk info lanjut. Kami sudi memberikan servis yang terbaik untuk anda semua... Insyaa Allah...















Korang memang BEST sebab sudi membaca di blog saya yang comel ni ('',)

No comments:

Post a Comment