02 May 2014

Pelaburan Terbaik Buat Anak


Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua....

Bulan May Bulan Promosi Mealshakes :)
Anak saya sangat suka minum Mealshakes dicampur dengan susu... 
Bila ibu yang buat susu irdina akan cakap "Ibu... susu ibu buat lebih sedap dari ayah buat, ayah buat tak sedap" sambil gelak2..

Sebab ayah dia buat susu xder letak mealshakes..tu yang kurang sedap...hihi.. 
Siap 'request' lagi kat ibu... "Ibu, nanti letak shakes" tahu sebut hujung jer...
Sehari sekali jer bagi...memang jimat!

Apa yang best bagi Mealshakes & perubahan yang baik kat anak saya?? 
Mengikut perhatian saya lah selama setahun ni.. (lepas dia tak minum susu ibu sepenuhnya) :-

1) Selera makan semakin baik
2) Senang membuang
3) Aktif jangan cakap lah
4) Jarang demam & selsema

Itulah 4 faktor utama pelaburan Mealshakes yang berbaloi untuk anak saya.. Itu sayalah... Lain orang lain pendapatkan  ('',) Tepuk dada tanya diri....


Alhamdulillah keluarga sihat, kunci kegembiraan keluarga!

Jika anda berminat nak mencuba suplemen untuk pelaburan terbaik anak anda, bolehlah menghubungi saya atau pun suami (bagi kaum lelaki jika segan nak hubungi saya) untuk membuat pilihan suplemen kesihatan anda... InShaa Allah, kami akan cuba membantu anda untuk membuat pilihan yang terbaik!


No comments:

Post a Comment