17 October 2012

Testimonial Basic H

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua….

Pagi ni nak cerita pasal kegunaan Basic H... Saya teruja tengok ada kawan beritahu pengalaman dia sendiri menggunakan Basic H untuk segarkan sayur sawi dia yang layu... Semua kehendak dari Allah juga kan..tanpa keizinananya mungkin xkan terjadi...tapi ni salah satu kejaiban yang Allah tunjukkan pada kita...TQ DeAuniCB kongsi pengalaman awak...

Klik Gambar Untuk Melihat Dengan Jelas erkk :)
" kisah Basic H...mmg berbaloi beli Basic H....rendam sayur sawi yg dh 6 hari dlm peti ais..ingt nak buang jaa....lps rendam dlm lbh krg 4-5 minit cm tu, sayur jd segar balik...tak jadi nk buang...hhahaha..so, sape2 yg nk try Basic H ni, blh kontek distributor masing2...memang berbaloi la..kalo ank demam pon, sapu Basic H + air ni ja.....(^___^)" DeAuniCB

Banyak lagi kegunaan Basih H ni sebenarnya...pengalaman saya sendiri 2-3 hari ni..saya kena ulser dalam mulut..mmg sakit bila nak makan..tak terfikir basic H ni boleh hilangkan..Tiba-tiba teringat Basic H..Apa kata try guna...So semalam saya ambik setitik sapu kat tempat ulser tu...pastu saya kumur-kumur dengan air...Alhamdulillah 2x saya sapu..hilang dah sakit ulser saya..wahhh memang best..Alhamdulillah...

Lagi satu bila saya gatal2 badan..mandi ngan basic H...masuk 2-3 titik jer dalam baldi..pastu mandi lah ngan air tu...anak saya bila merah2 badan pun saya mandikan dengan Basic H gak..biasalah budak..cepat berpeluh kan..badan naik merah...Alhamdulillah memang berkesan...xperlu lagi pergi klinik ambil ubat untuk hilangkan gatal-gatal ;)

Semua ni hanya usaha kita untuk cari penawar..betul tak?? tak Cuba tak Tahu macamana keberkesanannya... Saya dah jumpa dengan pencuci serbaguna ni... Alhamdulillah keluarga saya serasi dengan benda ni... memang best.. harga pun xmahal... tahan lama satu botol... hanya guna 2-3 titik sahaja setiap kali penggunaan... cecairnya memang pekat.. yang penting dijamin Selamat, Berkesan dan Mesra Alam...

Untuk lebih info tentang Basic H.. Klik Sini dan Sini

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Jika anda berminat untuk mencuba Basic H di rumah...Sila hubungi saya untuk dapatkannya


No comments:

Post a Comment