26 September 2012

Shaklee Collagen Powder

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua….

Hari ni tiba2 nak citer pasal collagen plak :) saya dah minum beberapa kali collagen Shaklee ni mmg best...bangun pagi lembut jer muka...berbaloi dengan harganya...lagi satu saya perasan..breast saya bengkak..coz saya ibu yg masih menyusukan anak..anak saya dh 1 tahun 8 bulan...saya mmg dh jarang pam..hihi..kes malas nak pam.. coz anak dh dekat 2 tahun...ibu-ibu yg menyusu jgn ikut perangai saya ok :) jika nak anak full breastfeed..tapi alhamdulillah saya dapat full breastfeed anak saya selama 1 tahun 2 bulan..lepas tu dh campur ngan susu tin sampai sekarang...tapi anak masih breastfeed ngan saya lagi lah...jika anak dengan saya memang dia susu dengan saya jer..xder istilah susu tin :) maybe ibu-ibu yg masih breastfeed baby boleh mencuba collagen dari Shaklee ni..bukan saya seorang jer yg rasa breast bengkak bila minum collagen ni..tapi kawan2 di group FB MamaFaiz & Jutawan2 Shaklee turut merasai gak...ni antara komen mereka :-

"bab menyusu xyah cakap laaaa.... mmg anak xnk berenggang langsung. x sampai sejam nak mengempeng lagi.... hikhikhik... penangan collagen"  
mazlifah.mohtar


"Sy amek waktu mlm...sy notice time ank sy menyusu mlm mesti bunyi dia telan tu cam byk je susu n then terus tertido...selalu 2 3 kali menyusu main sume..baru tido..or tutup lampu baru tido..agaknya kenyang sbb susu byk....so far sy ambil takde masalah...parut kat muka pun makin hilang n pori2 makin mengecil..baru ambil 4hari...:-)" 
sitisarahmohamadnor


"Yup harus...sy pun ibu menyusu yg amik collagen..production so far alhamdulillah maintain.." 
SitiNorbazlia


"hehe.ye,saya amk masa lepas 2minggu deliver.last 3days,saya g ofis sb ada nak setel hal jap.tiba2 kawan tegur.'ira makin cerah berseri.sebab amik kolagen ke?' saya angguk n senyum je. then org lain pulak tegur.pada masa yang lain..ada 2 3 org tegur.huhu.saya" 
nur.zahirah




Shaklee Collagen Powder ni terdiri daripada tujuh bahan utama iaitu ekstrak biji benih Camelia Japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan utk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam dan luaran...

Buktinya ia dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Kesan-kesan lain yang boleh dilihat adalah :-

Klik gambar untuk lihat lebih jelas
Anti Penuaan
Mengurangkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.

Menghidratkan
Melembabkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan mengelupas pada wajah.

Mengembalikan Keanjalan Kulit
Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan.

Melicinkan
Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit

Menyubur
Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang lebat dan bersinar.

Mencerahkan
Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit.

Menegang
Membantu menegang dan menganjalkan payudara.

Faedah Tambahan
Menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang. Bantu mengekalkan otot di dalam mata supaya lembut.


Jika anda inginkan kehidupan yang hebat, rasa lebih muda, jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi. 
Shaklee Collagen Powder adalah pilihan yang tepat !

sumber : iSIHAT SEPTEMBER 2012 |Rencana Produk,m/s 74|

Klik gambar untuk lihat lebih jelas
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Jika anda adalah ibu-ibu yang menyusukan bayi.....ingin tampil lebih muda & menawan....Marilah mencuba Shaklee Collagen Powder ni...Berminat??? Boleh menghubungi saya yer :)


No comments:

Post a Comment