01 November 2020

Pencapaian Bisnes Forever Team Ummi Syahmi

1 November 2020
15 Rabiul Awal 1442H

Alhamdulillah 🤲

Nak update pencapaian dalam group kecil saya #FlywithUSForever #teamummisyahmi bagi bulan lepas.










Syukur dapat ahli2 FBO yang baik2 dan saling bekerjasama antara satu sama lain. Ini lah pencapaian bagi bulan OKT 2020 yang baik buat ahli2 #teamummisyahmi. Tahniah buat semua anak cucu cicit saya dalam biz akak.

Hebat² korang semua masyaaAllah...

Ahli group pun semakin bertambah.. Syukur Alhamdulillah. Setakat ni dah nak hampir 60 ahli FBO dalam #teamummisyahmi dan 20 ahli ViP. Syukur sangatt.


Semoga bulan November 2020 dapat lahirkan lebih ramai 5cc achievers, VIP's, new Supervisor dan juga bertambah penerima² bonus 3-4angka dlm Forever. 
Inshaa Allah 🤲🤲🤲🤲

Magic happen when you believe❤️
In'shaa Allah fighting 💪💪
May Allah bless and ease my journey and team.. Allahumma aminnn...

Jom join saya bersama2 dlm mencari peluang untuk lebih sihat dan peluang utk cari backup income sambil2 tu anda juga berpeluang dpt ilmu dlm kesihatan dan ilmu biz jana income. Paling penting HATI TENANG DAN HAPPY.. Konsep kita, Happykan orang bantu orang.. nanti kita Happy

Kita perlu faham dlm biz networking sebenarnya yang tak menindas orang dalam mencari rezki. Jika ada pairing ada UV/PV sekian2 untuk nak dapatkan income. Sistem point & pairing ini sebenarnya mengecilkan perolehan yang kita dapat tanpa kita sedar. Perlu hati2 yer semua dalam memilih biz yang betul. Kalau tersalah pilih penat usaha anda tidak berbaloi dengan apa yang kita dapat sepatutnya nanti. Jadi bijak lah berfikir sebelum memilih biz terbaik untuk anda. 

Jom kita mula dari awal lagi bagusss, hasilnya pun In'shaa Allah berganda.. Semua atas izin dari Nya juga 🤲🥰


#jadiahliforever
#janapendapatandarirumah
#businessforever
#dropshipwanted
#joinahliforeverliving

#helpmorepeople
#familymagika
#teammamicery
#teamummisyahmi
#recognition
#Okt2020

Untuk Order & Info⤵️

No comments:

Post a Comment