07 November 2020

FOREVER IS THE MOST BEAUTIFUL BIZ ON EARTH?!

Assalamulaikum w.b.t & Salam Sejahtera,

Gaiss.. Dah tido ker tu?

Apa jenis biz pun kat dunia ni takde yang perfect dan kekal... takde!

Sama lah jugak ni biz Forever ni,
tak perfect.. tak kekal..

Dan.. buat biz ape pun... jangan TAKSUB! 😌


Tapi antara networking biz yang saya dah try, mana satu biz plan paling best?
Saya terpaksa jawab FOREVER..
Yes!... The most beautiful biz on earth

kemainnn overrrclaimmmm..
mampusss kene kecam ni karang😆

Eh! tapi ni betul2 ni gaiss... bukan cobaannn...
Tak tipu
Kalo tipu kena panah petir saya ni nanti..

Come onnn.. chill... chill...
part mana satu lagi best ni sangat subjektif..

Of course lah apa yang kita pilih
yang tu laa paling cantik.. paling best di mata kita.. betul tak?

Kau dah pilih nak kawin dengan laki kau... takkan laaaa kau pegi kata laki orang lain lagi baik lagi hensem.. kan?

Networking biz yang saya buat sebelum ni best jer... produk pun best.. saya tak nafikan...
tapi FOREVER ni 1000× lagi best.. tu je lah nak bgtau 🤣



Kalau yang dulu Top Leader saya kata dia struggle lebih 3 tahun baru dapat income RM50k,
Tapi dengan Forever ni tak sampai 6 bulan dia dah dpt income RM60k!
malah biz pun lebih santai.. takde closing stress2 lagi.
6 bulan vs 3 tahun.. banyak beza tu gaiss..
So tak heran lah bila orang cakap #Forever ni #saleskecikbonusbesar

Ok.. Cenggini lah
Kalau nak cakap mana satu lagi best,
sampai kiamat tak habis.. tak guna pun nak berdebat atau menuding jari.. 

tak menguntungkan pun..

Setiap platform ada kelebihan & kekurangan masing2.

Yang saya nak bgtau sekarang

Kalau rasa nak bagi peluang kat diri sendiri nak cuba platform biz Forever, nak korek lubuk duit nak try 2-3bulan tengok cemaner.. haa meh sini

Tapi kalau rasa dah serasi dgn platform sedia ada, dah jumpa biz yang cantik di hati dan mata uolls, teruskan... tiada paksaan

Titik!

Dah sila sambung bercinta dengan biz masing masing... jangan jeles jeles.. 
Jangan ada hasad dengki.. kita hepi2 jer ye😍

Jangan lupa nak cuba bisnes Forever, cari saya ok✌

Untuk Order & Info⤵️
https://linktr.ee/UmmiSyahmi

#teamummisyahmi #familymagika #bisnesdarirumah #janapendapatan #onlinebiz #teamneeded #foreverlivingproducts

No comments:

Post a Comment