24 November 2020

APA BESTNYA JADI VIP? KENAPA SAYA EXCITED NAK JADI VIP?


KISAH NADIAH 
APA BESTNYA JADI VIP? KENAPA SAYA EKSAITED NAK JADI VIP?

Mula2 risik nak jadi Forever, baru tau ada 2 cara.
1. Jadi ahli biasa dapat 15% diskaun, membership fees RM90 (akan convert jadi evoucher)
2. Invest RM1550 untuk rank up jadi VIP, terus dapat 35% diskaun, dpt produk nilai RM1820 ( eh barang tu bulih pilih apa yang kita nak tau.. bukan bayar kosong)

Buntang mata haku baca RM1550 tu gais . Aku ni kan suri rumah je, cemana nak cari banyak tu untuk biz ni? So aku pun jadi je ahli biasa dulu, syukur dapat 15%.

Semua yang aku beli / pakai semua aku cerita kat FB. Eh, ramai pulak nak beli. Ok la, untung2 dalam 2 bulan boleh ni kumpul sales nak jadi VIP. 35% diskaun oi. Maksudnya, 35% untung runcit la!! Pergh..

So sharing la santai2. Upline buat status, aku copy paste share. Aku rasa nak tulis sendiri, aku tulis la sendiri. Santai habis. Tapi jauh disudut hati aku nakkk sangat jadi VIP.. dpt 35% gaiss. sapa takmo

Tiber tak sampai 2 bulan, aku naik VIP gais!! Unsangkarable! Tak payah paksa orang nak recruit, tak payah keluar modal banyak2, tiber entitle 35% diskaun kalau nak beli barang, walau seketui tau TAKDE MOQ. Best oiii .

Dah dapat 35% ni bukan penamat. Ada peluang bulih dapat up to 48% , tak perlu ada banyak requirement. Best

Kalau orang macam kak nad, suri rumah, nak extra income rm500 sebulan Rm1000 sebulan. jom join team kaknad, kak nad dah rasa, kak nad nak raaaamai orang gak rasa.


No comments:

Post a Comment