08 April 2015

Jom Kekal Cantik!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua...

Siapa yang tak nak cantikkan? Lagi-lagi orang perempuan kan. Pantang dengar perkataan CANTIK.. Semuanya nak cuba. Tapi nak makan apa-apa pun korang kaji dulu yer bahan pembuatan sebelum nak cuba makan. Lagi satu pastikan ramai yang dah mencuba dan hasilnya berkesan, Kalau tak rugi jer korang beli tapi tak berkesan. Padahal iklan punya lah gah..hihi.. Paling penting ada Halal dan mendapat kelulusan dari KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia).

Macam saya suka ambil suplemen Shaklee. Sebab ramai dah mencuba dan berkesan. tu yang penting dulu kan :) Halal dan ada cop dari KKM. Yang bestnya semula jadi. Tiada bahan kimia yang akan merosakkan anggota dalaman saya...

Ni antara testimonial yang ambil Soya ESP Shaklee. Saya sendiri amalkan. Banyak tau perubahan kulit pada diri saya. Malas nak cerita panjang. Korang boleh baca kat bawah ni apa yang diorang kongsikan bersama....



Makanan protein ni penting tau untuk nak bagi kulit cantik. Jom baca bawah ni kenapa makanan protein tambahan penting untuk kita?


Sebab tu lah saya cakap tadi protein penting untuk cantik sebab tubuh kita hampir kesemuanya terdiri daripada protein. Kalau badan tak cukup protein yang baik dan lengkap macam mana badan tu nak bagi korang cantikkan? jadi jaga badan kita tau. Berikan dia makanan yang terbaik untuk kekalkan diri anda sentiasa cantik dan menawan :)

Untuk pertanyaan dan info lanjut boleh hubungi kami:-


No comments:

Post a Comment