19 July 2013

Pengganti ESP...

Assalamualaikum Semua....

Hari ni tadi dapat berita dari Shaklee ESP 'sold out'.... Selalu time ramadhan atau promosi selalu terjadi ESP kehabisan di Shaklee... Anda jangan risau... Shaklee ada produk lain yang boleh menggantikan ESP untuk bagi tenaga di bulan Ramdhan ni..

Taaa Daaaaaa...... Ni lah produk tu ('',) MEAL SHAKES & PERFORMANCE DRINK. Mari kita lihat apa kelebihan 2 produk ni... 

Manfaat utama Meal Shakes 
  • Nutrisi lengkap – Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar penyerapan vitamin & mineral oleh tubuh badan kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yg bekerjasama dgn vitamin larit lemak. 
  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh – Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain 
  • Membantu tumbesaran – mengandungi asid folik, biotin kaya dgn kalsium & magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar 
  • Anti oksida- mengandungi vitamin A,C,E,zink,selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan & melambatkan proses penuaan 
  • Mengembalikan seri wajah- Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yg cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memeberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik 
  • Detoksifikasi – kaya dgn serat larut utk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus 
  • Kelazatan Rasanya – Minuman yang lazat utk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan. 
Mealshakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan – Bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. 

Manfaat Utama Performance Drink 
  • Meningkatkan saya ketahanan badan – memberikan tenaga kapada otot dan sel dgn cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh 
  • Membekalkan tenaga & daya ketahanan fizikal – Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dlm tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus eklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika & mereka yang aktif dalam kerja harian. 
  • Mencegah Penyahhidratan – mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda 
  • Mengekalkan paras gula –terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot. 
Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa & dimana sahaja. Enak diminum begitu sahaja atau dicampur bersama Mealshakes & ESP tau minuman lain. 

Sangat sesuai untuk : Para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, keletihan, penyahhidratan otot & kulit, vagina yang kering, cirit-birit, tiada selera makan, rendah paras gula, kepeningan & sebagainya.

Jika anda berminat ingin mendapat produk ni boleh menghubungi saya, saya sedia membantu anda


No comments:

Post a Comment