05 November 2012

Testimonial Alfalfa Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua….

Petang ni cuaca agak sejuk kan...Ohh yer, bulan November ni Shaklee bagi offer untuk ALFALFA...Raja segala tumbuhan :) 


Info Credit : Group Mamafaiz & Jutawan Shaklee

Alfalfa ni merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. 


Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. 

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.


Alfalfa sangat baik diamalkan oleh wanita, membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah)..Nak tahu tak kelebihan Alfalfa yang lain? Boleh rujuk CINI. Bukan kaum hawa sahaja boleh makan alfalfa ni tau..kaum adam pun boleh...

Kat bawah ni saya share antara pengalaman pengguna-penguna Shaklee yang telah mencuba KEHEBATAN ALFALFA ni... 

Dilema eczema baby yang minum susu ibu
Dilema yang inginkan zuriat
Dilema untuk penyusuan ibu
Dilema untuk penyusuan susu ibu
Dilema untuk penyusuan susu ibu

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Kita hanya mampu berikhtiar..tapi Allah maha berkuasa segalanya...Sekurang-kurangnya kita perlu berusaha untuk memperolehi kesihatan yang terbaik dalam hidup... So, jangan sampai stok habis pulak macam offer ESP bulan lepas :) Borong 1 set terus...dapat free 1. Jika anda berminat untuk mencuba Alfalfa dan ingin tahu harga istimewa untuk bulan ni bolehlah menghubungi saya.


No comments:

Post a Comment