30 May 2015

Membantu 1001 Pelbagai Penyakit Kronik

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua...

Apa itu VIVIX???



Hari ni nak cerita dengan korang tentang 4 bahan utama yang ada pada VIVIX aka TONIK AJAIB SHAKLEE yang boleh membantu mengurangkan pelbagai penyakit kronik.



EMPAT bahan utama dalam Vivix ni iaitu Anggur Muscadine, Elderberry, Purple Carrot dan Polygonum Cuspidatum.

1) ANGGUR MUSCADINE

Satu-satunya anggur yg mempunyai lebih satu kromosom yg bermanfaat untuk kesihatan. Anggur ini mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan bahan kimia yang menjadi penyebab kanser, juga sebagai anti-virus dan anti-bakteria.

Anggur muscadine dan bijinya adalah salah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti-radang. Jika dibandingkan dengan anggur lain, ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular,menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.

2) ELDERBERRY / Sambucus Nigra

Berry yang bertaraf PREMIUM HIGH CLASS kalau dalam salasilah keluarga berry. Elderberry merupakan buah yang popular dan telah lama digunakan dalam perubatan tradisional.

Antara manfaat lain yang sangat penting dari jus elderberry adalah:

♡Kemampuannya untuk mencegah dan mengubati cancer, fakta ini dikaitkan dengan antioksidan yang terkandung di dalamnya.
♡Meningkatkan sistem imunisasi tubuh serta sangat membantu dalam mengubati penyakit AIDS dan cancer.
♡Berupaya untuk menurunkan kadar kolesterol untuk mencegah penyakit jantung.
♡Membantu mengatasi dan merawat masalah diabetes.
♡Meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.

3) PURPLE CARROT

Purple carrot adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytochemical termasuk lah carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang berupaya untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

Asid klorogenik adalah anti oksidan paling banyak dalam semua carrot termasuk lah Purple Carrot. Ia bertanggungjawab mengurangkan risiko penyakit diabetes.

4) POLYGONUM CUSPIDATUM (Knotweed Jepun)

Sejenis tumbuhan perenial yang besar berasal dari asia, juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol.

Polygonum Cuspidatum banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplement anti penuaan. Kesimpulan dari ujian demi ujian menunjukkan resveratrol di dalamnya membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.

BAHAN-BAHAN dalam penghasilan ViViX adalah menggunakan bahan semulajadi tau. Jadi korang tak perlu risau untuk makan sebagai makanan tambahan membantu pelbagai penyakit kronik atau makan ViViX sebagai pencegah mendapat penyakit kronik ni. Kesihatan juga adalah rezeki buat kita kan.

Nak tahu lagi apa manfaat ViVix?



Jadi lepas ni korang tak perlu teragak-agak untuk membeli satu botol demi kesihatan anda. TAPI TUNGGU.....

Apa kata korang beli 2 botol sekaligus sebab korang dapat diskaun 5% dan akan dapat Multivitamin Shaklee secara PERCUMA dan satu lagi korang berpeluanag menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA juga tau... pastu korang akan dapat duit Cash Rebate dari Shaklee lagi sebab 2 botol Vivix melayakkan korang dapat BONUS berbentuk wang ringgit pada bulan depannya. Bestkan?? Memang super JiMATTTTT. Rugi tak ambil peluang ni. Tawaran ni sah sehingga bulan Oktober 2015 sahaja!



Jika berminat nak tahu info lanjut atau ingin membeli untuk diri sendiri ker atau nak bagi hadiah kepada ayah ibu korang boleh hubungi kami:

















Korang memang BEST sebab sudi membaca di blog saya yang comel ni ('',)

No comments:

Post a Comment