06 May 2011

Selamat Hari Ibu...

Selamat hari ibu wat ibuku yg tersayang "Rokiah Binti Hj.Rahmat" & MIL aku "Zuraidah Binti Mohamad" dan tidak lupa juga buat diriku sndiri yg bau bergelar seorang ibu. Hari ini genap 4bulan aku bergelar ibu. Ini bermakna Irdina telah menjangkau 4bulan :) smlm g klinik utk check up monthly Irdina. Timbang dah 6.24 kg..alhamdulillah..Aku bersyukur kpd Ilahi kerana telah memberikan aku keindahan yg tidak terhingga kerana merasa kenikmatan bergelar seorang ibu yg melahirkan puteri yg comel..terima kasih Ya Allah...hampir 8 bulan perkahwinan kami, aku disahkan hamil :) so lahirlah puteri ku pada 6 Jan 2011..bnyk knangan aku bergelar seorang ibu..hubby aku bnyk membantu masa aku memboyot 9 bulan..hihi..terima kasih sayang..I Love U So Much Mohd Syahir Akmal Shariff...xsangka aku dh bergelar ibu...bau ku rasa ap itu perngorbanan seorang ibu...buat ibuku...kau lah ibu yg sgt2 memahami diriku..terima kasih mendidik aku & adik2 menjadi insan yg berguna...Tabiklah pd ibuku kerana dpt melahirkan & mendidik 10 org cahaya mata...aku bau melahirkan seorg pn dh rasa kesukarannya :) ibu ku mmg seorg yg tabah,cekal...dan penyabar....lagu ni wat smua ibu2 di dunia ini :)
 


No comments:

Post a Comment