26 May 2011

Kekuda kesayangan meninggalkan tuannya

            Hari nie nk story morry pasal kekuda ksygn...smlm adik lelaki ku ngan wife dia dtg ambil kekuda sygn ku..itulah aset yg plg mahal aku ada wat ms skrg :) bnyk kngn ngan dia tu...ermmm tp nk wat camner kan...hubby dh beli kereta lain..so nk maintain 2 kereta susah plak...so bg lah adik kereta tu...smbg bayar jer..nk jual kat org lain..ku tidak kesanggupan diri ini...apa aku tulis nie..hahaha..bm dpt berapa ni?kui..kui...masa spm dulu xsilap dpt 3B..ooo patut lah..hihi...

            Aku beli kekuda ksygn ku masa tahun 2006..dpt kereta 03/01/2007..selepas sehari adik bongsuku lahir, Nusrah Nabihah... so dh 4thn 4bln 22hari sempat bersamaku...wahhhh.... sedihnya...:( smlm 25/05/2011 tarikh pemergiannya...bnyk sungguh jasa dia pada ku..wlupun comel..jauh dh berjalan..hampir satu malaysia dh berjalan..upsss...xmasuk sabah serawak jer lah...hihi...so aku hrp adik ku dpt jaga dia mcm hubby aku jaga kekuda ksygn ku itu...hubby aku mmg pembersih orgnya..hbs kasut aku dlm kereta dia kuarkan after kahwin ngan dia..aku ni mmg suka letak kasut dlm kereta..senang nk tukar2 kan ikut kesusaian baju n majlis yg dihadiri...

nie lah kekuda ksygn aku...masa ni lesen masih P lagi..




kenangan bersamanya sebelum kahwin..kuruskan aku :) hihi..

my car after renovation oleh my hubby..tkr sport rim ngan cermin cc
with my car n my beloved husband :)

No comments:

Post a Comment