28 April 2011

Perkembangan Permata Hati Kami

             Anakku dilahirkan di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) pada 06hb January 2011 jam 10.47mlm. aku terpaksa melahirkannya secara operation kerana nadi jantungnya xberapa ok selepas aku ambil suntikan tahan sakit 'epidural'. sebenarnya due date aku 20hb january..tp masa aku check up di HUKM pada 06hb utk dptkan kptusan test urin. doc bgtahu kptsn urin aku agak tinggi takut effect buah pinggang.masa yg sama dia check tekanan darahku terus tinggi...fuhh...mana taknya..sebelum dia test tekanan darah aku..dia bgtahu aku kena tahan wad..aku cuak lah..coz urin aku tinngi..aku kena bersalin hari tu gak..doc kena masuk ubt utk bg bb kuar ari tu gak..cuak aku..aku terus kena tahan wad..ni lah muka aku masa kat hospital tu..hihi..kelakar giller dulu..tembam yg amat...hihi..
aku time sebelum bersalin..kena tahan di wad hudc hukm.
Ni lah gmbr Irdina selepas dilahir dan diazankan oleh ayahnya :)




selepas seminggu dilahirkan..
muka irdina selepas dibotakkan..huhu..
irdina masa sebulan...
dah 2 bulan..makin tembam..
2 month ++
pic ni snap sebelum nk g cucuk 3bulan :) muka cuak..
suka sgt berkerut..bnyk problem ker?hihi..
smua tgn nk masuk...
si boyot tgh tido pakai barut jer..kepanasan..:)
aksi manja irdina ank ksyg ibu ni...
 

No comments:

Post a Comment