27 April 2011

Katakan TAK NAK pada Susu Formula!

Assalamualaikum Semua....

        Sajer nk citer pengalaman aku setiap hari start aku masuk keja 06/01/2011 (Rabu).. Saat nak tinggalkan permata hati yang pertama..sedih tul..smpi xsanggup nak tengok muka dia yang comel tu..takut turun hujan..malu lah ngan mak mentua..hihi...nasib mak mentua aku nak jaga ank aku..takut gak letak kat taska..coz dia kecik lagi kan..

        Setiap hari aku kena bawa 2 beg besar. Satu handbag besar satu lagi handbag kesayangan aku untuk anak ku Irdina :) Alhamdulillah aku masih menyusukan dia sehingga hari ini.. xder campur2 lg..katakan TAK NAK pada Susu Formula..hihi..mara plak org yang jual susu kan..apa-apa pun selagi kita masih mampu memberi yang terbaik untuk ank kita..kita bagi lah pada dia kan..tul x...nak tengok ker beg yang aku bawa tu..nak post handbag..dh buruk lah segan plak..tunjuk beg aku bawa untuk letak susu jer lah yer...hihi...

Ni lah beg tu...set medela swing

Antara brg yg ada dlm beg utk sesi mengepam

         Aku bersyukur sgt coz dpt susukan ank ku hingga skrg..pg tadi aku pam alhamdulillah dpt 7oz sekali pam..terima kasih Ya Allah kerana bantu aku untuk memberikan susu yg terbaik utk ankku..ni lah hasil yg aku pam pg tadi..



Alhamdulillah susu untuk anakku :)

      Set pam ni aku beli online kat Aja.. ni blog nya.. http://www.mybreastpumpshop.com/search/label/Medela%20Freestyle ni pun kwn baik aku di senawang yang bgtahu..dia beli set pam pun kat citu gak..servis dia ok (cehh promote plak) aku beli set medela swing + cooler bag..tu yg dpt bag medela freestyle tu..aja ada wat promotion.hihi...

No comments:

Post a Comment